fb-image
Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 2310 457 836

Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 30€

Open Menu
Καλάθι
0
Καλάθι αγορών
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Σύνολο0 €
Προσθέστε Προϊόντα στο Καλάθι

5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου!

5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου!

  • Δεν είναι περίεργο ότι ο ποιοτικός ύπνος είναι μερικές φορές ακατόρθωτος.

     

    Ωστόσο, υπάρχουν μερικές απλές συμβουλές για καλύτερο ύπνο που μπορούν να σε βοηθήσουν να κοιμάσαι σαν πουλάκι!

     

    Ξεκίνα με τις παρακάτω:

    Βάλε πρόγραμμα 

    Η συνιστάμενη ποσότητα ύπνου για έναν υγιή ενήλικα είναι τουλάχιστον 7 ώρες. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν χρειάζονται περισσότερο από 8 ώρες στο κρεβάτι για να επιτύχουν μια ξεκούραστη επόμενη ημέρα.

     

    Κοιμήσου και ξύπνα την ίδια ώρα κάθε μέρα. Εάν δεν κοιμηθείς μέσα σε περίπου 20 λεπτά, φύγε την κρεβατοκάμαρά σου και κάνε κάτι χαλαρωτικό. Διάβασε ένα βιβλίο ή άκου χαλαρωτική μουσική. Γύρισε πίσω στο κρεβάτι όταν νιώσεις κούραση.

    Πρόσεχε τη διατροφή σου

     

    Μην πηγαίνεις στο κρεβάτι πεινασμένη ή σκασμένη. Συγκεκριμένα, απόφυγε βαριά ή μεγάλα γεύματα κοντά στην ώρα του ύπνου.

     

    Η νικοτίνη, η καφεΐνη και το αλκοόλ αξίζουν επίσης προσοχή. Οι διεγερτικές επιδράσεις της νικοτίνης και της καφεΐνης χρειάζονται ώρες για να φύγουν. Και παρόλο που το αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει υπνηλία, μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σου αργότερα τη νύχτα.

     

    Δημιούργησε ένα χαλαρωτικό περιβάλλον

     

    Δημιούργησε ένα δωμάτιο ιδανικό για ύπνο. Δροσερό, σκοτεινό και ήσυχο. Η έκθεση στο φως μπορεί να το κάνει πιο δύσκολο. Απόφυγε την παρατεταμένη χρήση οθονών λίγο πριν από την ώρα του ύπνου.

     

    Κάνοντας δραστηριότητες χαλάρωσης πριν από τον ύπνο, όπως ένα μπάνιο, μπορεί να βοηθήσουν τον καλύτερο ύπνο.

     

    Γυμνάσου στην καθημερινή σου ρουτίνα

     

    Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να προάγει τον καλύτερο ύπνο. Απόφυγε τη γυμναστική πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου.

     

    Διαχειρίσου τις ανησυχίες σου

     

    Προσπάθησε να επιλύσεις τις ανησυχίες σου πριν από τον ύπνο. Άφησε τες στην άκρη για αύριο.

     

    Η διαχείριση του άγχους μπορεί να βοηθήσει. Ξεκίνα με βασικά στοιχεία, όπως η οργάνωση, ο καθορισμός προτεραιοτήτων και η ανάθεση καθηκόντων. Ο διαλογισμός μπορεί επίσης να απομακρύνει το άγχος.

     

    Και φυσικά, για τον πιο χαλαρωτικό ύπνο, χρειάζεσαι τις πιο μαλακές, όμορφες και βαμβακερές ή βελούδινες πιτζάμες!

    Εδώ είναι μερικές που θα λατρέψεις να φοράς και είναι σε έκπτωση: 

     

    Αγόρασε τις δικές σου αγαπημένες, γιατί οι κρύες νύχτες του χειμώνα είναι κοντά και χρειάζονται τον πιο χουχουλιάρικο ύπνο.

    Δες ΟΛΗ τη Συλλογή με τις ΠΥΖΑΜΕΣ ΕΔΩ!

Μεγεθολόγιο

test